att gå ut eller inte, det är frågan.

Har precis ätit en gourmetmiddag i min ensamhet och sitter nu fortfarande lika ensam i lägenheten. Tröttheten efter en arbetsdag (och matkoma) kryper sig på. Tankarna som rör sig i huvudet just nu är om jag orkar bege mig ut på stan och slira ikväll eller om jag ska vara tråkig och bekväm och stanna hemma. Det är trots allt sista kvällen innan Kaitlyn lämnar storstad för turkost hav och vita stränder. Men en film i sängen lockar väldigt mycket just nu.. We'll see.. Annars så har det regnat i princip hela dagen idag med, och mer regn komma skall. Tydligen ska det regna lika mycket de fem kommande dagarna som det normalt gör på 2 månader. Så om ni inte hör något från mig kan det bero på att jag har blivit djupt deprimerad.

Nu väntar två lediga dagar och det ska bli sååå skönt. Och regnigt.

Kult inlägg. Men som sagt, this is my life during a week of hard work. Peace gott folk!



(ja jag har liksom mest egobilder att bjuda på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0