Shop til' u droppppp

För att undkomma regnet idag åkte Elin och jag till westfield-gallerian. Jag kom hem flera saker rikare och många hundralappar fattigare. Men sjukt nöjd ändå! Blev en vårfräsch uppdatering till garderoben och även en ny plattång. Den ska tydligen vara skonsam mot håret och hur soft är inte det? Plattar och lockar och vågar till mitt hår varje dag ju.

Efter en uuutsökt middag bestående av lax, som är min absolut bästa, så började vi dricka massa SPRIIIT. Nej. Vi drog ut på en joggingtur i en mörk och tom park. Sjukt skönt var det! När jag började skriva det här inlägget tänkte jag egentligen bara säga godnatt. Alarmet ringer om mindre än 6 timmar så godnatt på er. Peace


Kommentarer
Postat av: LINNEA

Åh, du kan också minen nu. gla jag blir!

2012-05-02 @ 10:11:28
URL: http://lineaea.blogg.se/
Postat av: Pa

Dags att köra igång igen :-)

2012-10-03 @ 00:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0