Nä men tjeeena ryggsäcken!

Hallooooj! Jag vet... jag är sämst på att skriva i den här bloggen men jag känner mig inte så motiverad hehe. Och främst så jobbar jag ju 9h/dag 5 dagar i veckan. Händer inte så jättemycket roligt då. Men den här helgen där emot, bästa på länge länge länge! Det är nämligen så att ingen mindre än min bästaste vän Linnea har varit på besök. Vi har träffat så mycket roligt folk och skrattat så jäklarns mycket.

Här kommer ett litet bildregn av vad helgen bland annat bjudit på





















På fredagen när Linnea anlände blev det fika i lägenheten, shopping i Westfield, middag och vin hemma hos oss innan vi begav oss till Shoreditch för utgång. Lördagen bjöd på bakisbrunch på bästa Breakfast Club, häng på Borough Market vid London Bridge och mer shopping. Kvällen började med drinkar på Sketch för att sedan sluta jäkligt random, men sjukt kul! Söndagen spenderade jag med Linnea på Starbucks fyllt med massa prat och skratt. Kvällen inleddes med en öl och middag på min och pappas favortitpub Churchill Arms och avslutades med att bara ligga i sängen och skratta tills tårarna rann.

Tack för bästa helgen på länge tjejer!! Och Linnea, jag saknar dig. Kom tillbaka snart, snälla????

Kommentarer
Postat av: Papa

Äntligen en Londonrapport :) Tack!

Nästa gång vi kommer ska jag bjuda dig på middag på Churchill Arms, och frulle på hotellet så klart.

2012-04-18 @ 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0