livet är som bubbelvin.

Eftersom det var så länge sedan jag uppdaterade om vad jag har gjort den senaste månaden så tänkte jag att jag kunde berätta lite kort



Ett tag bjöd London på magiskt väder. Passade självklart på att äta brunch på Breakfast Club i solen.



Fina Kamilla kom över på middag, vin och tjejsnack i överflöd.



Promenerat till jobbet och tagit en kaffepause i solen.



Njutit ännu mer för mig själv i solen.



Blivit rund under fötterna med Kaitlyn.



Ätit lunch på Astrids lilla takterass.



Druckit vin på Astrids takterass.



Ätit middag och snackat skit långt in på natten på Astrids takterass. Haft jäkligt softa dagar på Astrids takterass med andra ord!



Under påskhelgen fick Elin och jag lite hemlängtan och ville också ha lite påskmat.



Suttit med en kopp kaffe och tittat ut genom fönstret och njutit av ensamheten och att jag hann hem innan det bjöds på ett riktigt åskväder.

Förutom det har jag jobbat på tok för mycket, lidit av tandvärk, ätit antibiotika, promenerat i vår park (sprang ett helt varv en gång utan att stanna!!), latat mig i sängen framför svenska tonårsfilmer med elin och kajsa, haft hemlängtan, varit lyckligare än någonsin och bara njutit av Londons storstadspuls. peace out

Kommentarer
Postat av: Papa

Hurrudu, du verkar ju inte ha det alltför illa :)

Brunchen ser ju bra ut. Vi vänder på det, du bjuder mig på lunch i stället för tvärt om ;)

2012-04-19 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0