now my life is sweet like cinnamon.

Att kliva upp ur sängen i morse var mindre kul. Där emot hade jag väldigt kul igår kväll! Kvällen och natten spenderades på olika pubar och barer med Kaitlyn. Det var en av de sista kvällarna för Kaitlyn här i London innan hon tar sitt pick och pack och beger sig till Grekland för att spendera sommaren på Samos, stackaren.......... Denna söndagen har INGENTING kul hänt. På jobbet stod tiden stilla, energin fanns inte i överflöd direkt och det verkade som att både gäster och arbetskamrater var i samma bakismode som jag.

Just nu sitter Elin och jag och umgås framför varsin dator med Lana Del Ray som spelas ur högtalarna. (varför finns inte hela hennes album att ladda ner??? gahh!!) Imorgon börjar jag jobba kl 12 men jag tänkte att jag skulle upp i tid och hinna med en PW innan plikten kallar. Nu känner jag att det här inlägget är lika roligt som min söndag har varit så därför säger jag nu godnatt och peace och puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0