mitt livs sista måltid (kändes det som)

Mat har aldrig gjort mig så lycklig innan. Jag älskar mitt jobb! Eller mest älskar jag en kille på mitt jobb som är så underbart gullig och snäll så att han skickar med mig så mycket mat, som dessutom räcker till oss alla fyra här hemma. Vi har precis ätit oxfilé och tonfisk som kostar 700 kr/kg. Sjukt.





Oxfilé och tonfisk med tillhörande såser, roasted squash, mixed green beans, char grilled broccoli with garlic & chilli, lentils with roasted carrots, roasted aubergine. HIMMELRIKET



Morotskaka, vanilla cheeskcake, chocolate hazelnut brownie, white chocolate cheesecake with raspberry.

Det gick ett lyckorus genom hela kroppen för varje tugga vi åt. På riktigt alltså. Tänk vad mat kan göra, va. Och jag kan här med konstatera att gratis ÄR godast. Nu kan jag leva på morötter resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: Annette Nyberg

My goodness!Inte schysst att visa upp såna läckerheter. Det var tur att jag hade ätit lunch (min sallad blev plötsligt väldigt färglös & trist)men snålvattnet rann ändå över tangentbordet. Bara att gratulera. Njuuuut så länge du kan :P

2012-02-14 @ 15:09:56
Postat av: Lisbeth

Grattis till jobbet! Du får berätta mera när vi ses. Annika o jag ska ju åka till London nån gång i vår men nu vet jag inte riktigt, för jag ska åka till Tokyo i juni. Sayonara!

2012-02-15 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0