sunday kind of love

Är nyduschad och ensam i lägenheten just nu. De andra är och äter middag med Kajsas mamma och mormor som är här i London på besök. Själv stannade jag hemma idag då jag dels redan har spenderat för mycket pengar idag, och dels för att jag måste upp så tidigt imorgon då jag ska jobba. Igår var vi tjejer ute och blev bjudna på libanesiskt av Kajsas mormor och mamma. Så himla snällt och vi hade jättetrevligt, och supergott var det!

Vad har jag hittat på idag då?













Mötte upp Astrid i Angel och åt brunch på the Breakfast Club. Drack varm choklad och åt kallrökt lax med egg benedict på english muffin. Mums! Sedan promenerade vi till Covent Garden och köpte svenskt godis på Sugar sin. Fortsatte in på Zara och fick med mig en supersomrig och fin klänning och hittade sedan en väska på rea som ville följa med mig hem den med. Åh vill ha sommar pronto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0