update

Hej hallå, det var inte igår. Lever gör jag i alla fall. Och det trots gårkvällens äventyr. Min nyfunna vän Kaitlyn, som också jobbar på Otto, kom över med väskan full av både det ena och det andra. Alla var hemma och även Kajsas vän Chris var här så vi satt alla och pratade, lyssnade på musik och drack och hade supertrevligt. När det blev dags drog Katy och jag till en bar och hade jäkligt kul helt enkelt!

Annars har jag typ jobbat och ätit aaaaalldeles för mycket kakor och bakverk. Herregud. Jag har verkligen en hatkärlek till mitt jobb. Så från och med nu ska jag INTE ta med mig något ätbart från jobbet som innehåller socker. Gör jag det så får Kajsa, Elin och Walid 100 pund var av mig. Alltså jag skojar inte hörrni. Det är en deal. Bra då har vi det skrivet här.

Idag är det förövrigt 15 grader här så när jag har städat upp i köket ska jag ut på en rejäl långpromenad. Peace



I brist på bilder bjuder jag på en från londonbesöket över min tjugoårsdag. Min fina vän sofia och jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild!!!

2012-02-23 @ 22:42:57
Postat av: Annika

Hej Kajsa! Kul att läsa dina bloggar, fortsätt skriva. Nu följer vi varje steg du tar.......vilket toppenställe du verkar jobba på förresten, tur att man inte är där.

Kram på dig! Leif hälsar!

Annika

2012-02-29 @ 00:01:39
Postat av: Sofia

Åh vad jag saknar det där!!! Och dig!! Massa löv

2012-03-05 @ 01:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0