hej farmor...

...här kommer ett inlägg bara till dig. Först och främst, tack för brevet! Och för det fina halsbandet så klart. Det var mycket uppskattat! Och kul att du läser min blogg, så modern och du är. Hoppas badrummet och toaletten blir fina när de är färdiga så det är värt allt besvär (kan ju inte vara lätt att bo med Annika och Leif. Hehe). Annars så har jag bara jobbat idag och det har rullat på fint. Vädret har varit underbart och det börjar bli vår här nu. Idag var det minst 16 grader, och sol. Du får hälsa farfar också, så ses vi nog till sommaren igen. Kram!



En bild från Mile End, ghettot vi lever i.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag då! jag vill också ha ett inlägg

2012-03-26 @ 17:06:36
URL: http://lineaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0