de har lämnat mig

Igår åkte mami och papi hem efter att ha varit och hälsat på under fyra dagar. Stackars lilla mamma blev magsjuk första natten så det blev inte allt för mycket ränna på stan men det gjorde ingenting för det var mysigt att bara ha de här och få umgås och kramas lite. Dagarna spenderades mestadels åt att fika, promenera och när mamma var för trött för att gå ut på kvällen så gick pappa och jag och tog en pint öl eller två och käkade middag. Lagom till att de skulle åka hem blev mamma kry igen och solen som för det mesta befann sig bakom mulna mål började skina ordentligt. Så ja, tajmingen och turen var väl inte på vår sida denna gång men vad gör det om hundra år! Imorse kändes det lite tomt. Ingen frukost på deras hotell, och jobbet som väntade igen. Nu saknar jag er ännu mer och längtar tills ni kommer hit igen.




















Kommentarer
Postat av: Vlora

Ooh Mats, en riktig pärla haha!! Du verkar ha de bra gumman, gillar att titta in här och se dina dagar! Ta hand om dig och en stor puss från mig och Amelia

2012-03-11 @ 23:26:46
Postat av: REBECCA

fina bilder snygging!

2012-04-21 @ 14:32:24
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0